میز رزین
میز رزین
نوامبر 15, 2020
کاور شوفاژ
کاور شوفاژ
نوامبر 18, 2020

میز مدرن همانطور که از نامش پیداست برای فضاهای مدرنیته بسیار کاربرد داشته و از عوامل مهم در دکوراسیون داخلی محسوب می شود. میز مدرن با بهترین قیمت توسط مجموعه ما به شما عزیزان ارائه می شود. موسسه و شرکت های مختلف بی نیاز از میزهای مدرن نخواهند بود و وجود یا چند میز  برای آن ها ضرورت دارد. در بعضی شرکتها برای صندلی اداری کنفرانس، از میز و صندلی های مدرن با پایه ثابت استفاده می کنند. یا در بعضی شرکتها نیز از صندلی اداری با پایه چرخدار نظیر صندلی کارمندی، صندلی کارشناسی برای اتاق های مختلف بهره می گیرند. کمتر دیده شده که از صندلی اداری کلاسیک برای اتاق کنفرانس استفاده شود مگر اینکه برای تجهیز سالن کنفرانس کلا از مبلمان اداری کلاسیک استفاده شده باشد

کاربرد میز مدرن

 

  1. استفاده از میز مدرن برای برگذاری همایش های بزرگ و مراسم های باشکوه
  2. جلسات گروهی و تیمی که در داخل شرکت برگذار می شوند
  3. انجام مذاکرات و انعقاد قرارداد با سایر شرکت ها
  4. تعیین استانداردهای تعیین شده برای میزهای مدرنیته باعث احیای فرهنگ آتریوم شده است.

نکته ی مهم و اساسی در اینجاست که که استفاده ازمتریالهایی با شاخص های کیفی بالا باعث می شود که قیمت میز مدرن کمی بالاتر باشد و همچنین استفاده از میزهای دست دوم برای اتاق کنفرانس یا مکان های دیگر اگر متناسب با فضای اتاق کنفرانس نباشد تاثیر منفی بر افراد و مشتریان بگذارد.

 

 ویژگی های میز مدرن

 

در این قسمت درباره ویژگهای فوق العاده میزهای مدرن برای شما عزیزان مطالبی را شرح می دهیم. اولین شاخصه کیفی میزهای مدرنیته راحتی زیاد آن ها بوده و فرد با با استفاده طولانی مدت از آن ها دچار خستگی نمی شود. شما عزیزان می توانید با پرداخت هزینه بسیار کمی در زیبایی محل خود نقش داشته باشید. استفاده از میزو صندلی و پارتیشن های زیبا باعث سبک زیبایی در دیزاین محل کار خود می شوید. میزهای مدرن در ابعاد و سایزهای بزرگ و بسیار متنوع عرضه و در بازار به فروش می رسند، چرا که یک میز کنفرانس 20 نفره در مقایسه با میز کنفرانس کوچک بسیار چشمگیر و جذاب به نظر می رسد

 

شاخص های کیفی

 

  1. استفاده از متریال های مرغوب
  2. عرضه در انواع برندها و مدل های مختلف با توجه به سلیقه مشتریان
  3. استحکام بالا در عین حال دارای وزن سبکی اند که باعث سهولت در جابه جایی شده است.
  4. سهولت در تمیزکردن میز و دارای امکانات ویزه دیگر

میز مدرن احیاکننده معماری آتریوم

 

میزهای مدرن مانند انواع پارتیشن ها در فضای اداری یا مسکونی جلوه فوق العاده ای دارند، طراحی آنها به گونه ای است که کارمندان را مشتاق اجرای کارها کرده و به کار زیاد تشویق می کنند. علاوه بر آن فضای نزدیک و دوستانه ای را ایجاد کرده و حس همدلی در دل کارکنان ایجاد می کند. در طراحی پارتیشن ها و میزهای کار گروهی بیشتر از فلزات و صفحات شفاف مثل شیشه استفاده می شود. استفاده از این میزها باعث احیای معماری آتریوم در ساختمان های تجاری و مسکونی شده است.

 

تنوع در رنگ بندی

 

تنوع رنگ در میزهای مدرن با توجه به سلیقه مشتریان بالا می باشد و می توانند متناسب با دیزاین خانه خود بهترین آن را انتخاب کنند. در فضای مدرن اداری از رنگ های روشن استفاده می شود، البته همه جا رنگ روشن نیست بلکه منظورمان این است که: اکثریت با رنگ های روشن است. بیشتر برای میزهای مدرن از رنگ های روشنی چون سفید استفاده می کنند. به طور خلاصه فضای مدرن تقریبا برعکس فضای کلاسیک است. رنگ های روشن استفاده شده سبب ایجاد روحیه برای تقویت پتانسیل کاری است. فضای کلاسیک کمی خسته کننده و تکراری می باشد و نیاز عوامل تغییر دهنده می باشد. استفاده از میزهای مدرن می تواند روی کارمندان تاثیر گذاشته و راندمان کار انسانی را آهسته و کسل کننده کند. وود تک در این امر به شما کمک خواهد کرد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *